Monday, May 25, 2009

The serenity in the Park

Well finally I am back. Sorry all my viewers for posting after quite a while. Actually I have been in Sydney , Australia since a couple of weeks and have been unable to post . As now I have settled down here I am back to my blog which I missed like hell .
Here are the pictures I captured in Sydney. I was pretty tired walking around the Hyde Park and was sitting on the bench .The roads looked so calm and the atmosphere was so fresh that I felt like sleep over there and never wake up.It looked stunning.
Park,hyde Park, Park in Sydney,Australia,Sydney,n95 pictures,n95,n95 mobile
serenity in park, beautiful park, calm park, amazing park, nokia n95, mobile photography, park in Australia,Hyde park in Sydney, walking around the park,pictures of the parkDoes not that look fresh and serene ?

16 comments:

Milan said...

really looks fresh and beautiful

Poetic Shutterbug said...

It seems so peaceful and serene. Very nice photos.

आकार said...

Nice pictures...btw, so where r u nowdays ?hehe

LUCKYLADY said...

Nice photos wish I was there

Antonio Estevez said...

oooh... i gotta visit Sydney!

Kath Lockett said...

Yes it does, but next time you should come further down to Melbourne which is even more interesting :)

Bikran said...

@ milan : yeah .. it was indeed beautiful.

@poetic shutterbug: Thank you :)

@Aakar : Thanks mate! hehe I am in Sydney these days.

Lucky lady : come over here hehe .. will show you more wonderful places :D

@antonio estevez : You must ..actually everyone should at least once .. :)

@ kath Lockett : Sure .. I ll make it to Melbourne very soon. I still have a list of places to visit in Australia .. I still have 3 years to live here :)

Daisy said...

Ohh lovely images once again! And despite Kruel being my friend, I have to vote for your bog today at BOTB! *Cheers* I know he's a sport!

XoXoX

vanilla said...

It look peaceful indeed :)

Bikran said...

@Daisy : Thank You so much and your vote contributed to my winning i had voted on yours too .Cheers.

@Vanilla : Yes it did Thank you very much for dropping by.

carrie said...

yep. cool pics. thanks for sharing them.

LJP said...

Hope you enjoyed Sydney!! Greetings from Melbourne!! :-)

Bikran said...

@carrie : thanks a bunch!

@LJP : yeah i loved Sydney... Thank you for dropping by. Would visit Melbourne very son :)

scarletbreeze said...

awesome .. just continue ur gr8 work and keep em coming.. good luck

Erik said...

fresh and serene.
nice,

Roz Andrews said...

You've captured the autumn colours very well. Hyde Park is a great place to walk and relax.